יעדים מטרות תכנון וניהול זמן
כשם שאנו משתמשים במכשיר הGPS בעת שאנו נעים מנקודה אחת לשנייה, כך אנו אמורים לנהוג גם בעת שהננו עוסקים במכירות.
הGPS שלנו הוא היעד אליו אנו חפצים להגיע, הוא המקום בו אנו רוצים ושואפים להיות, הוא המקום בו נרגיש הכי טוב בעולם, נרגיש ונחווה את ההצלחה , נרגיש את הסיפוק מהעשייה, נוכל להגיד לעצמנו “..עשינו את זה..” הצלחנו להגשים את המטרות והיעדים שלנו.
איש מכירות מונע מרגש, יחד עם זאת חובה עליו לתכנן את הדרך בה הוא רוצה לצעוד, חובה עליו לבקר את עצמו מידי יום ומידי שעה ובכל נקודת זמן אפשרית האם הוא מבצע את הפעולות המקדמות אותו לעבר המטרה.
דרך הפעולה
כמו מכשיר הGPS, בעת שאנו משנים מסלול הוא מודיע לנו “..מחשב מסלול מחדש..” כך גם אנו כאנשי מכירות מקצועיים אמורים לנהוג ולפעול.
המקום בו הנכם נמצאים היום הוא “..המצוי ..”, הגדירו את “..הרצוי..” עבורכם בכל פרמטר אפשרי ועל פי גלגל החיים הפרטי שלכם ואזי תוכלו לנוע ביתר שאת לעבר המטרות והיעדים שהגדרתם לעצמכם בתחילת הדרך.
שם המשחק
תכנון יעדים ומטרות, תכנון וניהול הזמן על פי תיעדוף מטרות ( עלות מול תועלת) ביקורת על הפעולות שלנו והקפדה על “..זמני ברזל.” ללא פשרות וללא הנחות.
תאריכים
רשמו לעצמכם את התאריך המצוי הנוכחי, כתבו בגדול את התאריך הרצוי, ככל שיהיה רחוק יותר יהיה טוב יותר (מומלץ לחמש שנים קדימה) דמיינו לעצמכם את המצב בו תהיו כשתממשו את התכניות ותגיעו אל המטרות והיעדים ותוכלו להרגיש כי אינכם משלמים מחיר מאחר ויש לכם מטרות ויעדים ברורים. בדומה למטרות הניצבות לעסק בעת קבלת ייעוץ עסקי, גם כאן עמידה במטרות תביא לתוצאה הנכונה.
“..רק העשייה מביאה לתוצאות..”